预览 UTF-8 News - U sviluppu di u tappettu Yancheng Senfu
page_banner

nutizie

U sviluppu di Yancheng Senfu carpet

1 di ferraghju di u 2006
Yancheng Senfu Decorative Carpet Co., Ltd. hè statu stabilitu.A pruduzzione principale è a vendita di tutti i tipi di tappeti cumposti, i prudutti di a serie di casa basati nantu à u pavimentu.

1 di marzu di u 2009
Yancheng Senfu prudutti di a casa Co., Ltd hè statu stabilitu, cù diritti di exportazione indipendenti.

1 di maghju di u 2013
A nostra fabbrica si move per copre una zona di più di 20.000 metri quadrati di u parcu industriale di Gangzhong, a pruvincia di Yancheng Jiangsu.

5 d'aostu di u 2016
SPEED.JAPAN hè stata creata per stabilisce magazzini d'oltremare, sviluppà affari di e-commerce transfruntier in GIAPPONE, è esce da u modu di fabbrica di produzzione unica.

8 ottobre 2018
A fabbrica di Sheyang Panwan hè stata aghjunta è messu in produzzione, chì copre una superficie di 15 000 metri quadrati.Hà stabilitu una basa solida per u sviluppu di Senfu.

3 nuvembre 2018
Jiangsu Huirong Home Technology Co., Ltd hè statu stabilitu per espansione l'affari di e-commerce transfruntier in Europa è in America.

maghju 2020
Integreremu l'affari di cummerciale transfruntier di tutta a cumpagnia.

6 di dicembre di u 2020
Jiangsu Senfu Textile Co., Ltd hè statu stabilitu per apre una nova situazione di u funziunamentu indipendente di trè cumpagnie Senfu.

5 di ghjennaghju di u 2022
Hongxin Special Textile hè stata acquistata per stabilisce a basa di produzzione.

Confucius hà dettu : per fà un bonu travagliu, ci vole à affilà i so arnesi.In u principiu, in u 2006, avemu superatu tutte e difficultà per aderisce à l'aspirazione originale è cuminciamu a nostra attività.In u 2022, mantenemu sempre u core di timore, custruiremu l'impresa cù integrità è prumove l'impresa cun dedicazione, cultiveremu a nostra propria marca, è streveremu per guidà a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di tutta l'industria.Continueremu à avanzà nantu à a strada di esse u setter è u praticante di i normi di l'industria.Per custruisce un Internet sustenibile di e cose è un sistema industriale digitale basatu annantu à l'industria high-tech.Micca solu chì, avemu dinù un sistema di gestione di qualità cumpleta è scentificu, hè stata a integrità, forza è a qualità di u produttu ricunnisciutu da l 'industria, ma dinù vinciu lu lode unanimu di i gruppi di clienti intornu à u mondu sanu.Credu chì Senfu serà sempre più eccellente in u futuru prucessu di sviluppu!


Tempu di post: May-06-2022
whatsapp