预览 UTF-8 News - Cumu sceglie a moquette è u tappettu
page_banner

nutizie

COME SCEGLIE UNA CARPETA

COME SCEGLIE UNA CARPETA

Carpet cum'è u materiale di pavimentu avà, nsemi à u sviluppu suciale, gradualmenti hè statu accettatu da i siti più cummirciali è u mercatu civile è u cunsumu, tappettu molle, cunfortu è varii aspetti di u funziunamentu sò dinù constantemente migliurà è perfetta, paragunatu à quelli di altre terra. tappettu materiale hà dinù a caratteristica di lu hè più differente, dà una persona un tipu di tappettu high-grade di lochi ambiente, sintimu cunfortu, caldu è tranquillu, U migliuramentu di a tecnulugia di pruduzzioni di tappeti dà cunsumadore più scelta è spirienza, da u disignu tappettu, culore, disignu, locu è cusì cullucazione cumpleta esce da l'effettu hè assai eccezziunale è evidenti.Allora avà ogni fabricatore di tappeti è cumpagnie di tappeti sia in a moquette di l'hotel, sia in a moquette di l'uffiziu cummirciali, sta pezza hè in constantemente à migliurà a tecnulugia à u stessu tempu ancu in a produzzione orientata à u cliente è u disignu di più prudutti di moquette chì i cunsumatori piacenu.Allora u prublema hè ghjuntu, duverebbe cumu sceglie è cumprà un tappettu satisfacente?Oghje seremu una analisi cumpleta di u materiale di a moquette, a tecnulugia, i punti di cuncepimentu per dì à voi cumu sceglie un tappettu adattatu!

Materiale di moquette

A moquette dividerà da i pegni di materiale, cumunu avè lana, mischia spin, fibra chimica, iuta sti 4 tipi di impegni di materiale

  1. Moquette di lana

In generale, tissutu cù lana di cuttuni cum'è materia prima, toccu suave, bona elasticità di tensione, pedi cunfortu, ma u prezzu di tappettu di stu tipu di materiale di lana hè più caru.

  1. Tappettu di fibra chimica

U tappettu di fibra chimica chjama ancu tappettu di fibra sintetica, a razza hè assai, a durabilità di u tappettu chì a maiò hè data a priorità cù u tappettu di nylon chì intreccia u nylon hè megliu, u rendiment di dannu di l'orsu o di l'orsu hè megliu, ammuccià a terra facilmente, però, u vantaghju hè u prezzu. hè prezzu

 

3.Mixed spinning carpet

Tappettu di filatura mista cù nylon (nylon), polipropilene (polipropilene) è altre fibre chimiche cum'è materie prime, trasfurmendu in una strata di superficia di fibra è sutura di fondu di lino in catifa, a resistenza à l'usura hè megliu, ma a sensazione di u pede ùn hè micca cusì bona per a moquette di lana.

4. U tappettu ephedra

U jute hè un materiale rinnuvevule durable, cù una differenza di culore naturali, a moquette di iuta generalmente usa un tessulu pianu, cusì a superficia hè faciule per tirà a sedia è l'aspiratore, cusì adattatu per a buttrega in a sala di salottu o tappettu di iuta di tavola da i dui lati di u listessu. u disignu pò esse usatu in rotazione, allargà a vita di serviziu

Prucessu di pruduzzioni di tappeti

Ci sò parechji tippi di tecnulugia di tappeti, basamente divisu in trè categurie, rispettivamente, sò moquette tessuta meccanica, moquette tufted, moquette manuale.

  1. Moquette tessili fatta à manu

I fili d'orditu è ​​di trama sò intrecciati da a manu

 

  1. Tappeto tufted

By tufting machine di una fila di agulla reciprocating drive lana à traversu u fondu di a prima manta è in un forte anellu di lana testa di velluto micca tagliata aperta chjamata tappettu di velluto di anellu, quandu a pruduzzione di a testa di velluto di anellu di lana tagliata aperta chjamata moquette di velluto pianu, parte di anellu di lana testa di velluto tagliata aperta, parte micca tagliata aperta chjamata tappettu di velluto tagliatu à anellu flat

 

3.Moquette non-tessuta

Aduprate a cucitura, crochet, needling è altri metudi per plantà a lana nantu à a tela di basa pre-tessuta è poi aduprate gomma cruda per riparà a lana.

À mezu à elli, u prezzu di a moquette fatta à a manu hè più caru, ghjunghjite di novu a moquette tufted, u più prezzu hè micca spina a moquette.

 

 taglia di tappettu

Sicondu u spaziu, evite chì a moquette hè troppu grande o troppu chjuca, i seguenti furnisce una mappa di riferimentu, in più, avà parechji tappeti sò accettabili per a persunalizazione, pudete persunalizà una taglia adatta di catifa secondu i so bisogni.

A moquette hà l'effettu di u spaziu spargugliatu nantu à a visione, a pruposta generale hè quandu a dimensione di u tappettu hè sceltu, "sceglite grande ùn sceglite micca chjucu" pò apparisce spaziu spaziu più grande cusì

Disegnu di tappeti

Ci hè parechje tippi di design di tappettu, u disignu di tappettu hè cum'è un travagliu d'arti, pò avè parechje idee diverse.U disignu di tappettu pò esse divisu per astrattu, culore puro, geometria, restaurà modi antichi questi uni pochi di grandi tipi.

  • Un tappettu di sperienza immersiva tessuta a manu da materiali di scarti industriali

Tapitula persiana

Eccu dui usi relativamente minori di tappeti

1. Rivestimentu di tappeti

L'impilamentu di catifa spessu hà l'effettu di 1 + 1 > 2. Chì tipu di catifa hè adattatu per stacking?Hè megliu per causà un cunflittu in u culore, cum'è una mostra rustica di tappeti di tappezzeria bohemia

A catifa di materiale differente hè ancu assai adattatu per a collocazione di superposizione, tappettu di maglia molle è materiale di tappettu di pelliccia, pò furmà l'effettu mix and match chì permette à una persona di fighjà per ùn scurdà di più.

I tappeti chjuchi è irregulari, unu di l'accessori più cumunimenti utilizati da i diseggiani, cumpensu a so mancanza di grandezza affissendu nantu à i tappeti grandi.

Sì avete difficultà à sceglie a malatia, pudete ancu caccià uni pochi di tappeti chì ti piace, pruvate una manera di superposizione più individuale.

Serà stupente

2. Muru di moquette

 

È un saccu di tappeti chì ùn vulete micca pisà !È esse in l'era di a reta di l'antecedente visuale avà, l'agitazione di u decoru, lasciate ancu chì a tappezzeria torna u campu di visione chì vive in u disignu d'interni.

U spaziu culuritu hè pienu di dramma, ma ùn pudete micca caccià i vostri ochji da stu tappettu fattu di lana mistu di ottone.

 


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022
whatsapp