page_banner

nutizie

Ottu Funzioni di Flanella Eco-Friendly Anti-Slip Jump Game Tappeti per i zitelli

Cerchi un eco-friendlydi i zitellitappettuchì hè divertente è funziunale?Ùn cercate micca più di u Hopscotch Game Rug, chì vanta ottu funzioni chì facenu una scelta maiò per i genitori:

Tappeto per i zitelli di Flanella Eco-Friendly Anti-Slip Jump Game11

1. Materiale Eco-Friendly:Fattu di flanella, stu tappettu hè ecologicu è sicuru per i zitelli per ghjucà.

2. Disegnu Anti-Slip:U tappettu hà un supportu anti-slip chì aiuta à mantene in u locu, furnisce una superficia sicura è stabile per i zitelli per ghjucà.

3. Jump Game Design:U mudellu nantu à u tappettu hè un disignu classicu di ghjocu di hopscotch, perfettu per aiutà i zitelli à migliurà u so equilibriu, a coordinazione è e so cumpetenze mutore mentre si diverte.

4. Stile Cartoon:Utappettupresenta un stilu di cartoon ludicu chì appellu à i zitelli di tutte l'età, facendu un grande aghjuntu à ogni stanza di i zitelli, aula, o nursery.

5. Forma Rectangle:A forma rettangulare di u tappettu u rende versatile è faciule d'adattà in ogni spaziu, mentre chì furnisce ancu assai spaziu per ghjucà.

6. Varie Taglie Disponibile:Cù opzioni di dimensioni persunalizate chì varienu da 100 * 100 cm à 200 * 300 cm, stu tappettu pò esse adattatu per adattà à qualsiasi stanza o zona di ghjocu.

7. Altezza di pila bassa:L'altezza bassa di u tappettu facilita a pulizia è a manutenzione, riducendu u risicu di polvera è allergeni.

8. Colori Vibranti Customizable:U tappettu pò esse fattu in una varietà di culori persunalizati, cusì pudete sceglie l'ombra perfetta per currisponde à qualsiasi decoru.

Tappeto per i zitelli di Flanella Eco-Friendly Anti-Slip Jump Game76

U Hopscotch Game Rug hè pensatu per esse usatu in una varietà di paràmetri, cum'è a camera, u salottu, o spazii esterni per picnics o campeggi.Hè ancu grande per l'usu in l'aula o l'asilo, dendu à i zitelli un spaziu sicuru è educativu per ghjucà è amparà.

Sia u vostru zitellu hè un zitellu o un adulescente, u ghjocu HopscotchTappetohè l'aggiunta perfetta à qualsiasi sala di ghjocu o stanza di i zitelli.Cù u so design unicu, i materiali ecològichi è l'opzioni persunalizabili, stu tappettu hè sicuru di purtà gioia è divertimentu à a vita di ogni zitellu.Allora perchè aspittà ?Ordine u vostru oghje è fighjate l'imaginazione di u vostru zitellu scappà!


Tempu di Post: 23-May-2023
Chat in ligna WhatsApp!