预览 UTF-8 News - cumu sò fatti i tappeti
page_banner

nutizie

Tappeti, sapemu tutti, sapete cumu sò fatti i tappeti, chì sò i prucessi di fabricazione ?

I tappeti agullati sò fatti di catifa cù una penetrazione ripetuta di strati di rete fibrosa cù un ganciu di crochet chì si move in su è in giù.U prucessu hè di mischjà e fibri è poi pettine in una maglia, superponendu parechji strati di maglia secondu u grossu di a catifa.Pre-needling è pattern needling → avvolgimentu → pruduttu finitu.

 

A catifa stampata Raschel hè un novu tipu di catifa apparsu in l'ultimi anni.Stu tipu di catifa stampata hè fatta da a macchina di tricot Raschel cù fibra acrilica cum'è materiale di manta è filamentu di poliester cum'è materiale di urdimentu.Dopu à stampa di tintura cationica, steaming, lavare, allungamentu asciuttu, è tandu ripetutu ironing, taglio, è altri cumposti tissutu, fattu di tappeti.Comparatu cù a moquette tinta di filatu, a moquette stampata hà mudelli più variati è un valore di pruduzzioni più altu.A selezzione di fibre acriliche modificate retardanti di fiamma hè benefica per a realizazione di a funzione retardante di fiamma di a moquette.

 

U prucessu di produzzione di moquette tufted hè generalmente:

Seta tufted tintu → tufted → prova rammendo → incollatura → (sustrato compostu) → essiccazione → tosatura → tosatura → pruduttu finitu.

A funzione di tintura di polipropilene hè assai povera.U polipropilene hè generalmente micca tintu, è u polipropilene culuratu hè ottenutu da tintura è filatura direttamente cù masterbatch di culore.

 

A catifa di tufting hè fatta da l'agulla di tufting cun filu di tufting in u tela di basa cù una macchina di tufting per furmà arrays tufting uniformly spaced, chì sò fissi in u reversu cù adesivu.U materiale di basa hè di solitu jute, è u materiale di tufting hè generalmente filatu di polipropilene.

U TAPPU VELVET TUFFED hè DIVISU IN 4 TIPI SECONDU A CARATTERISTICHE STRUTTURALE DI VELVET TUFTED: COMBINATION OF FLAT CUT VELVET, FLAT WOOL LANA, CONCAVE AND CONVEX WOOL WOOL, CUT WOOL WOOL.A moquette jacquard tufting pò ancu esse tessuta da una macchina tufting jacquard.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022
whatsapp